miercuri, noiembrie 27

Idei de cadouri de Craciun-prima parte: YVES ROCHER, NIVEA, EGYPTIAN MAGIC, L'OCCITANE, THE BODY SHOP

Ma gandesc de anul trecut sa scriu despre cadourile de Craciun, caci in fiecare an am gasit multe oferte care mi-au atras atentia. Asa ca am decis: cum vad prima zapada in Bucuresti, cum incep sa scriu articole cu cadourile de Craciun care mi-au atras atentia. Voi incepe cu cele low-cost si voi incheia cu cele mai "consistente".
Nu toate cadourile oferite de Craciun trebuie sa aiba o valoare mare, dar toate trebuie sa fie  bine alese si cantarite inainte de a fi cumparate si oferite.  De exemplu unei vecine simpatice si dragute care se ofera sa dea ea banii administratorului daca tu nu esti acasa, nu ai de ce sa ii oferi un parfum sau ceva valoros, un astfel de gest o va speria, crezand ca ai planuri diabolice si vrei sa ii distragi atentia:)

 Dar cu un gel de dus cu aroma de cafea se va simti respectata si apreciata, si stiu ce spun...

1. Cadouri simbolice perfecte: din punctul meu de vedere, gelurile de dus Yves Rocher. Nu exista persoana care sa nu foloseasca gel de dus, deci va fi un cadou pe care il va pretui si utiliza. Variantele Yves Rocher sunt multe si atat de tentante, incat un astfel de cadou va fi apreciat la o valoare de cel putin zece ori mai mare. Pretul unui gel de dus este mic, sub 8 lei, iar in cazul in care cumperi mai multe, oferta este si mai tentanta, te trezesti cu cadouri frumoase si transport gratuit. Poti lega frumos unul sau- daca esti mai generoasa, doua geluri de dus cu o fundita rosie si le poti oferi intr-o punga aurie, alaturi de o crenguta de vasc. Stiu ca acum este 27 noiembrie si mai avem mult pana la Craciun, dar eu cred ca trebuie comandate din timp, sa nu se termine stocul si sa cumperi ce ramane, nu ce ti-ai dori. Toate ofertele Yves Rocher pot fi vizualizate AICI

2. Nivea- o optiune smart intotdeauna, caci este de baza-  cunoscuta/apreciata de toata lumea, iar cadourile lor arata bine si au preturi modice. Iata ce mi-a placut mie:
-cadou intr-un  portfard foarte simpatic, bleumarin cu fulgi de nea: lapte de corp hrănitor, 250 ml, gel de duş Supreme Touch, 250 ml, deodorant roll-on Fresh Natural, 50 ml
                                         Pret: 36 Lei

-cadou Aqua Effect-pentru hidratare intensiva, format dintr-un demachiant de ochi bifazic Double Effect si o crema de zi hidratanta Aqua Effect pentru ten normal.
Pret: 22 lei


3. Pentru prietene sofisticate si rude pe care nu le multumeste (aproape) nimic: L'Occitane si The Body Shop, ambele au colectii speciale de sarbatori si cadourile vin impachetate superb.
De la L'Occitane:parfum Fleur d'Or Acacia crema de maini, lumanare parfumata, gel de dus, lotiune de corp din aceeasi gama festiva, de sarbatori.

Pentru barbati, noutatea de sezon este gama Cedre&Oranger, eu am indragit parfumul atat de tare incat o sa il cumpar la vara:
The Body Shop a pregatit de sarbatori trei game speciale Gingerbread, Vanilla, Cranberry Joy (arome gurmande, miros dulce-acrisor, ambalaj rosu, festiv si adorabil, vanilie, turta dulce si fructe de merisor acoperite de zapada pufoasa, toate creioneaza un Craciun de vis). Preturi intre 17 si 63 lei. Fiecare gama are 11 produse: lotiune cu sclipici, exfoliant corporal, sapun inimioara, burete de baie, unt de corp, gel de dus, balsam de buze...


4. Pentru mame si/sau soacre: clar, crema Egyptian Magic, pe care o poti achizitiona cu o reducere de 15%  daca introduci codul ADELA(este cerut la finalul comenzii). Cum am mai spus, este naturala, hidratanta, usor de aplicat, ideala pentru vremea rece…pur si simplu nu ai cum sa dai gres cu ea. Unde mai pui ca nici macar soacra ta nu va avea ce sa ii reproseze, caci ii vei repeta pana se plictiseste, urmatoarea poezie: se poate aplica peste tot, e 100% naturala, hidratanta si usor de aplicat:)

-VA URMA-

11 comentarii:

Ioana spunea...

As fi fericita sa primesc un cadou L'Occitaine, am avut aceasta surpriza in urma cu 2 ani si nu-mi venea sa desfac cutia atât de frumos era împachetata. In cutie era un fel de zăpadă strălucitoare si fulgi argintii iar parfumul si crema aveau miros de trandafiri. A fost cadoul perfect!

Coconut spunea...

Am primit intr-un an, de la o cunostinta careia ii facusem un mic serviciu, un cadou Yves Rocher - gel de dus, sapun lichid si crema de maini, editie speciala de Craciun, ambalate intr-un saculet dragut foc, in ton cu sarbatoarea. Ei bine, produsele in sine nu mi-au placut deloc, dar deloc, nu mi s-au potrivit si gata, insa cadoul a fost de foarte mare efect, mi-a placut mult cum arata per ansamblu, am apreciat mult gestul si chiar daca au trecut vreo trei ani de atunci mi-l amintesc cu placere si imi dau seama ca nu ai nevoie de multi bani pt. a oferi un cadou frumos si de efect.

Loredana R. spunea...

Super idei.. SI eu ador gelurile de dus Yves Rocher si as primi intr-una :D

www.culore.blogspot.com

Unknown spunea...

o gramada de cadouri si ide de cadou..numai bani sa avem!

Alina Canura - Anghel spunea...

Si eu incep tot din perioada asta sa ma gandesc la cadouri :D Ce bine ca nu sunt singura! Te pup

Camelia Andrasescu spunea...

Minunate alegerile tale, oricui i-ar placea asa cadouri, intr-adevar!

Anonim spunea...

Buna Adela!

Iti sugerez sa incerci Madre Bees cream in loc de Egyptian Magic. In opinia mea, Egyptian Magic este doar un produs glorificat de industrie, care chiar nu-si merita banii.
Citeste acest link de exemplu:
http://shoppingmamamia.files.wordpress.com/2013/11/madremagic.png

adela sirghie spunea...

@Anonim: eu sunt foarte multumita de Egyptian Magic si mai am foarte multa crema in borcan, nu am cum sa incerc/cumpar prea curand altceva asemanator. Sigur ca intre cremele acestea exista foarte multe dispute(gen: eu sunt adevarata mama Omida), ceea ce este extraordinar pentru noi, consumatoarele, ca putem incerca mai multe variante si ramanem la cea care ne place cel mai mult.
Din intamplare, eu am incercat-o pe aceasta prima si mi-a placut. Am testat-o din februarie si pana acum , in noiembrie, cand am scris despre ea.
Important la Egyptian mi se pare faptul ca trimit esantioane gratis la tine acasa(la cerere) si poti returna produsul in cazul in care nu ti se potriveste.

Anonim spunea...

Am uitat sa-ti spun ca Madre Magic este o marca americana, care face si niste balsamuri de buze foarte bune (ti-l recomand pe cel cu unt de cacao (Organic Cocoa Butter)
http://www.iherb.com/Sierra-Bees-Organic-Cocoa-Butter-Lip-Balm-15-oz-4-25-g/47562

adela sirghie spunea...

@Anonim: sigur, te cred pe cuvant ca sunt bune, dar repet: pe blog scriu despre lucrurile pe care le-am incercat. Nu am cum sa fac comparatie intre cele doua, caci nu cunosc decat beneficiile de la EM.

cado spunea...

ideile de cadou sunt excelente... eu sunt fan yves rocher, insa recunosc ca din celelalte nu am incercat inca (poate de aceea nici nu sunt fan) ...dar o sa le trec in wishlist-ul de craciun, daca ziceti ca merita