joi, noiembrie 14

Jurnalul meu din toamna anului 2013(prima parte)

Statistic vorbind, iarna cumpar cele mai multe lucruri. Daca ar fi sa analizez de ce, ar iesi la iveala faptul ca sunt o fiinta gingasa si friguroasa:), care are nevoie de haine moi si pufoase. Si cum la finalul lui septembrie este si ziua mea, simt ca pot sa ies la cumparaturi plina de voie buna.

Ce am cumparat in aceasta toamna-numai piese basic:
-un palton bleumarin,
-o pereche de blugi slim, o pereche evazati,
-o geanta burgundy
-o esarfa de matase 100%
-o pereche de ochelari de soare cu rame albastre
- cateva pulovere de casmir 100% (mai groase, mai subtiri, la baza gatului, in V, gri, negru, albastru, ivoire), extrem de simple toate. La capitolul pulovere am avut o mare restanta din anii trecuti, mereu am considerat ca am prea putine, prea subtiri (deci o sa mor de frig), dar acum simt ca am recuperat in sfarsit:

Ce ar mai fi pe lista:

-o esarfa mai groasa, dar tot de casmir,
-o pereche de botine cu toc comod (sau poate botine tip biker)
-o geaca de piele tot biker (aceasta este o dorinta veche de vreo cinci ani)
-neaparat si un sacou bleumarin cu nasturi-bijuterii:

13 comentarii:

Veronica Picioroaga spunea...

Claaaar suntem pe aceeasi lungime de unda! Nu stiu daca am un buget pe masura , insa as face aceleasi alegeri! Imi place bleomarinul la orice...imi plac fineturile in esarfe...in butoni...iar incaltarile cred ca sunt f importante...simplu si de bun gust intotdeauna va fi alegerea perfecta! Ahhh..si geaca aia biker e si pe lista mea de mult...dar tot proband prin magazine mi- am dat seama ca- mi trebuie una biker - eleganta :-)))

Diana spunea...

Eu m-am rasfatat aproape la fel ca tine... un palton visiniu, pulovere de casmir, fine, placute...
Si o fusta de lana de la stefanel , una din cele mai frumoase... si una din piele de la un brand austriac...
Simplu, basic :)
Jeansii de unde ti-i cumperi?

adela sirghie spunea...

Diana, pe toate le-am luat de la Barcelona, pentru ca sunt preturi mai bune si oferta este aproape…nelimitata.
Jeans am luat de la firma Seafarer, insa tot dupa J Brands oftez...

adela sirghie spunea...

@Veronica: da, ma tot gandesc la geaca de piele. Poate de data aceasta, daca mai astept putin o gasesc la reduceri:)

Ioana spunea...

Deci de la Barcelona... Vroiam sa pun si eu aceasta intrebare pentru ca pulovere de casmir eu nu am vazut in Romania. Sau poate am vazut acum vreo 2 ani la Marks & Spencer ? In orice caz sunt greu de gasit iar de pe internet n-as cumpara fara sa vad/simt/pipai inainte.

adela sirghie spunea...

@Ioana: casmir de cea mai buna calitate, 100% gasesti la Massimo Dutti. Eu de la ei am luat. Dar preturile in Romania sunt mai mari, la fel si TVA-ul...

Diana spunea...

Ioana, cauta woolovers.com
E o varianta f buna daca nu ai o varianta de plecat in afara tarii.
Sau Massimo Dutti, Stefanel... dar au niste preturi in tara ca eu nu m-as apropia de ele in ro, doar in afara...

Camelia Andrasescu spunea...

Alegeri foarte bune, sunt curioasa sa ni le prezinti.Arati foarte bine Adela, atat de luminoasa si relaxata pari in aceasta fotografie!

iri spunea...

si eu trebuie sa ies la cumparaturi cat de curand. primii pe lista: blugi evazati. o sa am ceva de cautat printre mormanele de blugi taiati, cu modele si paiete, super stramti si decolorati. grrrr

Andreea spunea...

Si eu trebuie sa recuperez la capitolul pulovere. Te pup!

Anonim spunea...

Sa le porti sanatoasa si cu cea mai mare placere, Adela. Achizitiile noastre sunt aproape aceleasi si Tim sa mentionez ca"motivul"rasfatului este Cam acelasi- ziua de nastere in octombrie.. Chiar ma gandeam zilele astea si imi multumeam pentru"investitia"bine-meritata in puloverele de cashmir. Avand in vedere ca de curand am implinit varsta de 26 de ani si cu toate ca mereu am cumparat cugetat si calitatea a fost mereu mai importanta inaintea cantitatii, anul acesta am ales sa imbrac pentru prima Data cashmir. Poate datorita Independentei financiare infloritoare, Poate DIN curiozitate, Poate doar pentru a"incorona"/"insemna"/sarbatori trecerea de la adolescenta la femeie,faptul ca ma simt cu adevarat femeie-cum niciodata nu m-am simtit cu adevarat pana acum sauuu poate ca pur si simplu ma saturasem sa tot cumpar an de an pulovere cu"termenul de purtare"echivalent cu 4-5/cateva spalari.. Cert Este ca am facut cea Mai Buna alegere!!!EVER!!! Nu numai ca arata foarte bine, ci sunt cele mai calduroase pulovere DIN Istoria sifonierului meu!!! Acum am inteles si eu de ce nu tremura victimele modei in miezul iernii, chiar daca au decat in pulovaras fluturatic peste cate o camasuta de matase!!! Calitatea Este ireprosabila, merita fiecare Cent/Leu cheltuit- aici imi permit sa rectific-INVESTIT!!! Cam asta Este ceea ce am avut de spus si crede-ti-ma fiecare femeie merita sa fie rasfata de caldura,finetea si eleganta unui pulover de cashmir. O seara frumoasa va doaresc. Pupici, Raluca

Anonim spunea...

Buna Adela,

Imi place f mult bluza ta de casmir. Culoarea e placuta.

Hainele de casmir sunt deosebite dar sunt destul de greu de intretinut. Cineva a mentionat "am renuntat la pulovere cu"termenul de purtare"echivalent cu 4-5/cateva spalari" si a trecut la casmir. Insa toate hainele de casmir dupa 4 - 5 spalari nu mai arata la fel de bine ca la inceput.

Toate hainele de casmir (Stefanel, Massimo Dutti, CK, alte branduri achizitionate din afara) fac scame dupa cateva purtari. Sunt impecabile la inceput dar in scurt timp ma dezamagesc.
Mentionez ca le spal la masina de spalat - spalare manuala, fara stoarcere.

Voi cum le intretineti/ spalati?

Multumesc.
Elena

adela sirghie spunea...

@Elena; eu nu le prea spal, mai mult le las la inmuiat, apoi cu mana ff fin. Scamele apar si la lana, dar eu am o masinuta care le "mananca", sau le iau cu mana, imediat ce se formeaza. Important este ca forma ramane impecabila.