luni, noiembrie 4

OPI.LISTA CELOR 18:)

Iata cele 18 castigatoare, astept cel tarziu pana miercuri ora 10 adresa completa+numar de telefon pe mailul meu, adelasiratyahoo punct co punct uk:

1. Rokolla
2 Anca M
3 Asias
4. Butterfly
5 Livia Lixandru
6 Cristina Lupu
7 Irina Stoica
8 Monica Tone
9 Hapi
10 Adela Ioana
11 Veronica Picioroaga
12 Cornelia Gh(Cornelia Elena)
13 Alina Anghel
14 Aurora Toma
15 Raluca Ghiculescu
16 Ioana Moldovanu
17 Dumitru Alexandra
18 Madalina Matanie

Castigatoarele din Bucuresti vor fi invitate la sediul Topline pentru a-si ridica premiile, iar fetele din afara capitalei vor primi cadoul prin curier. Voi anunta pe blog ziua in care Topline va pune lacurile OPI la dispozitia castigatoarelor.
Tot astazi voi anunta un nou GA pe blog, dar va fi ascuns intr-un review, le invit cu mare drag, pe toate cititoarele blogului meu sa participe.
Va multumesc tuturor pentru participare si regret sincer ca aceasta colectie nu a avut decat 18 lacuri ...

15 comentarii:

Butterfly spunea...

Multumesc :*

Annamaria spunea...

Felicitari! :)

Monica Tone spunea...

Multumesc mult!!!

Mădălina spunea...

Mersi mult!:D Am trimis e-mail cu toate datele! Niciodată nu am câştigat la vreun giveaway! Pupici :*

Alina Canura - Anghel spunea...

Multumesc, multumesc :D Este prima data cand castig pe blogul tau :)

ilda76 spunea...

Ah, ce ma bucur pentru fete! Pentru cele pe care le stiu ma bucur in mod special:D
Felicitari tuturor!

Pupici!
Ilda
Lavender Thoughts

veronica picioroaga spunea...

Merci Adela! Ooo, ce veste minunata!!! Pupici!

Cornelia Elena spunea...

Multumesc mult!

Anca M. spunea...

Iti multumesc din suflet! E prima oara cand castig un produs de beauty pe un blog :) Multumesc si celor de la Top Line! Felicitari tuturor castigatoarelor!

Mihaela Mih spunea...

Felicitari fetelor! N-am participat, dar am urmarit cu drag giveaway-ul si m-am uitat curioasa la numele castigatoare. Chiar nu stiu sa spun care e preferata mea din colectie, asa online.

Rokolla spunea...

Multumesc mult pentru premiu. Am trimis datele acum pe mail

iri spunea...

multumesc!

Lili spunea...

Felicitari! :)

Mădălina spunea...

Bună Adela, ştii cumva când ne vor pune cei de la Top Line la dispoziţie lacurile câştigate? Scuze de deranj :*

adela sirghie spunea...

Madalina, saptamana aceasta cred. Anunt pe blog si pe facebook.